tisdag 31 januari 2012

Inget att skriva- lista

Stal just denna "lista" av Malin... Har lite att göra så jag gör den väl...

Nämn något som gjorde dig glad igår?
När Olle (oväntat att han var inblandad) åkte karusell på morfars ben och skrattade så att han kiknade!

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Satt i soffan och glodde på nyheterna

Vad gjorde du för 15 min sedan?
var på hälsocentralen med Olle

Det sista du sa högt?
"stå stilla här"

Det senaste någon sa till dig:
"Hejdå!"

Vad har du druckit idag?
Vatten och te

Vad var det senaste du åt?
En apelsin

Vad var det senaste du köpte?
Snus

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit

Vad är det för väder hos dig nu?
Mulet

Godaste glassmaken?
Vanilj (så tråkig är jag faktikst)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae, kåthet vid första ögonkastet kanske. (låter det stå kvar efter Malin;) )

Sover du tungt?
Har sovit mej igenom en jordbävning som mätte 5 på rich... risch... den där skalan. så JA, jag sover tungt

Drömmer du mardrömmar?
Periodvis

Trivs du med ditt jobb?
Oja!

Favoritklädsel?
Så lite och så slappt som mjöligt

Favoritlåt just nu?
"Iron maiden- run to the hills" har åter tagit mej i sitt våld

Vad ser du om du tittar till höger?
En vägg

Vad gör dig glad just nu?
Att det inte är något fel på Olle utan att det antagligen bara är tänder som gör att han inte äter

Vad ska du göra härnäst?
Lunch

Höger el vänsterhänt?
Högerhänt

Humör just nu?
behagligt

Favoritgodis?
Choklad! Åh, vad jag saknar choklad!!

Kläder just nu?
Mörkblå jeans och ett svart linne

Sommarplaner?
Åka till turkiet 1 vecka. Resten av sommaren tänker jag bara familjemysa!

Hur många kuddar sover du med?
1

Morgon eller nattmänniska?
Dag

Är du kittlig?
Nje

Snarkar du?
Snarkar och snarkar... Jag pratar, smaskar och låter.

Stjärntecken?
Tvilling

Äckligaste insekten?
tvestjärtar

Stökigt el välstädat?
Älskar välstädat, hatar att städa. Så gäller frågan mitt eget hem måste jag tyvärr säga stökigt!

Vad längtar du mest efter just nu?
Choklad!

Inga kommentarer: