tisdag 17 januari 2012

OoOoOoOoOo...

Idag har vi varit och hälsat på Marie och Mille på förmiddagen, sen bar det av in till stan där jag snubblade över ett par skor till Olle. Åh, så söta! Och Åh så söt Olle var med dem på! Provade dem inne på affären och vägrade ta av sej dem igen så jag fick snällt gå till kassan och betala med endast prislappen. Olle och Skorna hade redan dragit iväg till gubbänken på Guldsmeden där Olle stod och gaggade med gubbarna. OoOoOoooo! Däh! O! *skratt* Oooooh! (Min moster var oxå med så jag lämnade honom inte vind för våg) Sen traskade han vidare, in i alla affärer, ut igen, ut på gågatan och in på fyren... Vagnen fick jag snällt gå runt med tom. Jag fattar inte hur de där små benen orkar traska runt hela dagarna!

1 kommentar:

Liv sa...

Hihi! Gofis! Ska han bli lika skotokig som mamsen tro?