måndag 9 januari 2012

Puh!

Ytterligare en kalasdag, Farmor, faster Maria m. familj och LLars&Anna med familj kom idag. När lugnet lagt sej och jag och christopher slängt oss framför tvn insåg vi att paketen vi köpt till Olle ligger kvar i sovrummet, inslagna. Vi har glömt att ge honom paketen! :O Men men, som Liv så snallt påpekade så är vi ju nybörjare, det är ju faktiskt första gången han fyller och då är det ju lätt hänt att man glömmer något ;)
Imorgon blir det lugnt, på kvällen ska jag pallra mej iväg på ett pump-pass :O Antar att jag får använda dagen till att leta efter några träningskläder och skor, gudars, vart är mina skooor?!
På onsdag blir det kalas igen, då kommer min kusin Magnus med familj, moster och tant Matilda hit och grattar. Sen kommer syrran och hennes familj till helgen... Behöver jag nämna att bantningen ligger lite på is? Aaaaaaaaaaaaaaaah!

Nä, nu är klockan 21.30, det måste väl vara en godkänd tid för sänggång? ;)

Inga kommentarer: