måndag 16 januari 2012

Skjut mej!!

Gah! Sitter här i min ensamhet och är aaaaningen sentimental. Sitter och kollar igenom bloggen och snubblade in på graviditetstiden. Det var fan ingen trevlig tid, så är det bara... Jag led från v. 13 då halsbrännan satte igång, v. 16 hade jag foglossningar så att jag inte kunde sova osv osv. Ändå, ÄNDÅ! pirrar det lite i kroppen när jag tänker på att gå igenom (genomlida) en graviditet till...Nej, jag är verkligen inte med barn och jag har inga planer på att bli det än heller, men ändå- det är ju fantastiskt hur det funkar! En pyttepyttepytteliten ärta började gro för snart knappt två år sen, och nu ligger Olle i sin säng och snusar! Fantastiska unge!
 
v. 24 då var magen lagomt stor, helt okej...

Runt jul någongång... Inte okej!
Näe, nu när jag tänker efter lite så slutade pirret... Tror jag tar och går i säng helt enkelt :) nattinatt!

1 kommentar:

Mia sa...

Hahahahahaha åh vad jag är glad att jag hittat din blogg. Du är rolig du din toka! :) Älskar sista bilden med morgonrocken!!!