måndag 9 januari 2012

Okej, nu kommer det...

För ett år sen låg jag på förlossningen och vid den här tiden hade jag kommit igång bra med lustgasen och EDAn satt på plats, jag var i himmelriket ;) Ja, så illa är det, jag kommer inte ihåg något annat. Christopher har en helt annan bild än mej, men vem bryr sej om hans bilder ;) Det var en lång dag, men i mina ögon gick dagen i ett kick, när läkaren kom in på kvällen och förklarade att det inte skulle bli någon bäbis utan ett snitt tyckte jag att han gick för fort fram, herregud! Jag var ju förstföderska, ge mej ett par timmar? Jag hade ju bara hållt på en liten stund (20 timmar)... Eh, jag orkar inte älta mer om förlossningen... Olle/Lillis (som han heter för Christopher) kom 21.55.
Nu har det alltså gått ett helt år! Han är långt ifrån någon bäbis och jag vet inte ens vart jag ska börja om jag ska rabbla alla framgångar! Så jag skiter i det oxå. Men det är ju så stort! Han fyller 1 ÅR, nu räknas inga veckor eller månader, nu kan jag räkna Olles ålder i ÅR! :o
Han har haft kalas!

Näe, jag fixar inte att skriva nåt, jag blir för blödig! Gah... 1 år!

Inga kommentarer: