onsdag 4 januari 2012

Jag är så trött!

Trött, trött, trött... Helt galet vad trött jag är! Det är för mycket som snurrar i huvudet på mej nu igen, jag skulle behöva tömma hjärnan. Hur det ska gå till vet jag dock inte...
Olle är helt galen! Han springer (!) runt här hemma och klättrar på allt han kommer över, vi får nog ta en sväng till buspalatset idag ;)

På söndag ska vi ha kalas här eftersom Lillis fyller 1 år (!!!!!!!) på måndag :) Hade bestämt mej för att inte engagera mej så mycket eftersom han inte kommer att förstå vad som händer ändå. MEN nu var jag ju på stan igår och råkade gå förbi kalashyllan på albins och ja, det är möjligt att jag gick igång lite väl :/ Var även så bekväm att jag gick på tewe's och beställde en tårta. Imorgon ska Olle sova hos farmor så när jag lämnat honom där tänkte jag åka hem och baka lite fikabröd. Sen måste jag nog ändå baka en tårta till, för den jag beställde är bara på 15 bitar (den största dom hade) och jag misstänker att det blir mer än 15 pers som kommer eftersom vår närmsta familj (föräldrar, syskon, syskonbarn) består av 17 personer. Sen vet jag minst 5 till som troligtvis kommer så, ja, en tårta till får det bli.

Ha det gott!!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jag tänkte ju kommentera ditt inlägg om träning men det flög helt ur skallen...

Jag funderar på att börja träna Body Pump på Hudikgympan. Dels för att jag inte är tillräckligt "inne" för Hudikgym men också för att jag inte är villig att slänga ut hur mycket som helst på träning. Tror att det är billigast att träna där.