fredag 20 januari 2012

Utmaning

Jag fick en utmaning av Fia, så här får ni en liten intervju med ägaren till denna blogg! :)
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag gick andra året på gymnasiet (media&kommunikation), livet lekte för det mesta! Största problemet var en ond blick i korridoren eller hur man skulle få tag i tre cider till nästa gymnasiefest ;)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då satt jag här hemma i soffan med tuttarna i vädret och ammade mest hela dagarna, och bara möööööööööööööös! :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Åh, måste jag välja? Chips, popcorne, nötter, choklad, Ost! :D

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
"Sång till friheten", "Bra vibrationer", "Huvud, axlar, knä och tå", "Tryggare kan ingen vara" och "Blinka lilla stjärna! :)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Jag skulle bygga mitt drömhus (eller nä, jag skulle leja någon annan att bygga VÅRT drömhus förståss). Jag skulle bränna alla städprylar jag har och anlite städhjälp. Jag skulle skänka pengar till något väldigt bra ändamål. Jag skulle se till att bli skuldfri och ta med mina nära och köra till något varmt och härligt land och GIFTA mej! (Ja, vore jag mångmiljonär tror jag nog han skulle gifta sej med mej) ;)

6) FEM DÅLIGA VANOR
Snusar (Men röker INTE) Jag är slarvig, smått lat, har svårt att släppa kontrollen och jag lämnar alltid en kant på smörgåsen!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
*Censur*, Vara med familjen, ha vinkvällar med tjejerna, träna (Faktiskt! När jag väl kommer iväg så) mysa i soffan med en bra film!

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Oj! Näe, alltså jag vågar inte säga aldrig! Eller jo, magtröja skulle jag aldrig ta på mej! Men det är nog det enda jag vågar säga aldrig på... Jag har en förmåga att vänja in mej med saker och börja gilla dom två tre år för sent...
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Hmm, datorn? Olika spel, tv-spel, båten, och Christopher(?) :)

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:Well, de flesta har ju redan fått utmaningen, men jag vill att Åsa och Elin gör den... 10 är för många för mitt "nätverk" :)

Inga kommentarer: