tisdag 31 januari 2012

Kanske kanske...

När året och dess abntning påbörjade hade jag en startvikt på 67,5kg
Målet är 60kg
Imorse vägde jag in mej på 66,3kg
Kan det vara så att det inte är helt kört ändå?
Jag hade fått för mej att jag startade på 67 men nu när jag såg att det var 67,5 känns det faktiskt lite bättre.
-1,2 kg måste väl ändå räknas? Och nu när jag faktiskt tagit tag i träningen tänds ett litet hopp. Nu jävlar!
Idag åkte jag in till stan och gick två varv runt lillfjärn med Maria och Kajsa och ikväll blir det en timmes pump. Jag är redan ganska mör i kroppen sen söndagens cross och promenaden idag men lite pump ska jag väl orka med ;)
Första delmålet är 64kg, det är ju en bra bit kvar men jag måste ju börja fundera på hur jag ska "fira" det...

Det känns på nåt vis extra taggande att skriva ut här hur det står till, och förhoppningsvis kan det sporra mej när chokladsuget blir för starkt. Så jag ska försöka uppdatera varje vecka så att ni kan skratta åt mej när det går åt skogen ;)

Inga kommentarer: