onsdag 1 februari 2012

What to do?

Olle är hos farmor och ska stanna tills imorgon. Christopher jobbar över och jag kan inte bestämma mej för vad jag ska göra av denna lediga tid. Tänkte faktiskt vara lite tuff och testa Latinmove på Hudikgympan, men det var tydligen inställt idag. Så då tänkte jag att jag skulle ut i spåret och åka lite längdskidor. Köpte ju det för två år sen, men då försvann snön nästan direkt och förra vintern var jag gravid/nyförlöst så det har lixom inte blivit av. Testade en gång när dom var nyinköpta, tänkte i min vilda fantasi att det var som att cykla men det var det verkligen inte. Det är fan svårt! Dessutom blir det snart mörkt och lite läskigt att vara ensam i skogen då. Alternativet är att storstäda! Ja, ni förstår...
Just nu lutar det åt ett snabbt försök i spåret och en snabbstädning.

Inga kommentarer: