tisdag 7 februari 2012

Hmm, tredje gången gillt?

Två gånger har jag påbörjat en rejäl städning idag, båda gångerna har resulterat i att det ser värre ut än när jag började. Nu har vi precis kommit hem från en tripp i stan. ÖB och Dollar- Fin fina affärer när man är shoppingsugen men pank ;) Köpte en stock snus på ÖB, 17:- dosan?! Lätt värt!
Jag älskar att jag slutat röka, det har inte ens varit svårt. Har ju iof återupptagit snusandet, men det skadar ju bara mej själv, och jag ska sluta med det oxå. Men jag äääälskar att snusa, förstår inte att jag slutade med det första gången... Men det ska bli ett slut på det oxå, jag har en vag plan om att sluta när vi åker till turkiet. Där finns det ju inge snus, och eftersom Madde är med lär jag ju ta ett par cigg ändå så nikotinet får jag ju i mej ändå. Sen när jag kommer hem är det helt slut med allt! Kanske... Så ser planen ut iaf ;)

Nä, tredje gången gillt med städandet nu!

Inga kommentarer: