söndag 19 februari 2012

Söndag var det ja..

Jag har lugnat ner mej lite ang. Ranelid, men det är fortfarande FEL! Nu retar jag mej på alla som säger att man ska acceptera att han gick direkt, för det är faktiskt folket som har röstat, och då är det alltid rättvist. Jasså?! Så lät det då inte när Sverigedemokraterna tog sej in i riksdagen?? Nej nej, då skulle vänskapslistor rensas och det skulle bojkottas och ratas åt alla håll! Näe, nu veeeet jag att melodifestivalen kanske inte är riktigt lika viktig som riksdagsvalet för alla, men ändå! OM det nu alltid är rätt när folket valt så ska det gälla allt...

Idag har Christopher slipat övervåningen, spacklat igen och fogat... Ååååååå, vad jag vill brja tapetsera!!

Imorgon är det vägning, nu vet jag att jag inte levt mitt nya liv sååå länge, men det känns som att det skett en frändring i mitt tänk. Jag tänker mej för innan jag stoppar något i munnen (Bortsett från arraksbollen jag mulade in i smyg idag när vi hade besök då förståss). Och idag när jag kånkade på en nyvaken och kramsjuk Olle kom jag på mej med att stå och "snurra på höften" samtidigt, vardagsmotion? ;) Har varit och tränat ikväll oxå, så jäkla jobbigt! Jag var sjukt osugen och mitt under passet kommer ledaren fram till mej med ett leénde på läpparna och säger att min min (Grimas) är obetalbar! Jag förklarade att jag  hellre hade suttit hemma i soffan med en chokladkaka än att träna, vad händer? Jo, hon är på mej hela passet och pushar och pushar! Jag trodde inte att jag var så lättlurad men fan vad taggad jag blev! Lätt mitt bästa pass på länge, och vet ni- Det känns förbannat bra nu! Men, Meeeeeeeeeeeeeeeen- Jag har inte varit så godissugen som jag är just nu i heeela mitt liv!

Christopher sover redan och jag kollar så ska det låta och väntar på Big Brother, japp nu är det dags igen! Förra säsongen ammade jag och Olle var redan så så fantastisk att han åt när bb gick så då kom jag undan med att det var ammnings-tv. Nu ammar jag inte längre så nu är det bara att erkänna att: Ja, jag ser, jag vill se, och jag gillar't!

Inga kommentarer: