lördag 18 februari 2012

Nu är min tid som bög över!

Jag brukar vara bög 5 lördagar/år, men nu är det fan över! Melodifestivalens tid är över... Det har varit en katastrof i år och Ranelid tog precis död på bögen i mej!

Träd fram du din sate som röstade på Ranelid, se mej i ögonen och säg att du skulle sitta stolt och rakryggad om den bajsbruna fjanten ska representera Sverige i maj! Nä! "Kul grej" Du har DÖDAT bögen i mej!! DÖDAT!
Du borde omyndigfarklaras och förvisas till ett ödligt hus, där skulle du tvingas att leva resten av ditt liv tillsammans med BigBrother Gurkan!!! Resten av ditt liv! Så skulle du fan bli odödlig oxå, ODÖDLIG!

Nu kan man lätt tro att jag är upprörd över det som precis hänt sverige, det är jag oxå! Jag är heligt förbannad! Men så är livet på en jävla pinne!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Du är så fantastisk :D

Kajsa sa...

Ge ut en bok kvinna! Du är ju underbar!!

Malin sa...

Hahahaha!!! Om jag hade röstat på Ranelid (det gjorde jag inte, jag lovar!) så hade jag ALDTIG vågat sagt det efter att ha läst detta inlägg :P