fredag 24 februari 2012

Fredag

Christopher är ute och "äter" med jobbet... Jag och Olle har varit solo sen jag kom hem från jobbet. Det första vi gjorde var att åka till moster Gittan, slingade hennes hår och blev bjudna på middag, Lyx! :) Hon hade även gjort pannacotta till efterrätt och då vore det ju direkt otrevligt av mej om jag inte ätit, så det gjorde jag :D Gott gott gott!!! Fusk, skam och kaloribomb! :D
Planen var att jag skulle gå upp och måla listerna i Olles rum nu när han lagt sej så att jag kan slänga upp täcktapeten (eller vad det nu heter) om jag skulle snubbla över någon tid till det i helgen. Meeeeeen, jag vet inte riktigt om jag orkar :/ Fast jag ska nog göra det, det handlar om en sådär 30 minuter- Det orkar jag!

I övrigt händer det en del, men inget jag kan berätta om här ;) Oooooooooooo...

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hey! Man kan inte bara slänga ur sig sådana där saker i slutet av ett inlägg! Inte snällt... :P Nu är man ju nyfiken.

Fia sa...

Spännande! :D
Pannacotta måste förresten vara det bästa man kan fuska med, bästa bomben alltså! Jag menar man kan ju äta några sketna karameller och ångra sig djupt men pannacotta- Mums!