tisdag 21 februari 2012

Älskar att bo i hus

Oftast älskar jag att bo i hus, speciellt stunder som dessa. Olle är övertrött och stor i sin säng och skriker. Hade vi bott i lägenhet nu hade jag fan varit rädd för vad grannarna skulle tro. Förhoppningsvis hör inte grannarna nu hur han skriker... Han är rysligt arg och gormar (troligtvis väldigt fula svordommar på bäbiska) och skriker om vart annat. Sen kommer han plötsligt på att han ska pilla lite med mobilen för att sedan komma ihåg hur arg han är och börjar gorma igen. "Normalt" så lägger jag bara ner honom, säger sov gott, lämnar rummet och han somnar, men går det över en viss tröttgräns blir det såhär istället. Nu verkar han dock ha lugnat ner sej så han sover antagligen snart...

Idag har vi varit och hälsat på hos Ritha och farfar Olle :) Mysigt som vanligt, något annat står inte på schemat idag. Pump ikväll, igår blev det inget afro för vi åkte på ett hemligt möte istället :D

Detoxen verkar göra det den ska för jag kissar fortfarande litrar. Det är 12 ml örtjox som jag blandar med 1½ liter vatten och dricker under dagen. Jag äter som vanligt så det är inga konstigheter.

1 kommentar:

Elin sa...

Tack!
och angående det med buspalatset så får vi ta och planera in det nån dag, helg passar mig bäst nu då jag jobbar alla dagar i veckan...

Helgerna behöver inte jag bry mig heller, vardagarna är ju hyresgästerna där men enligt dom själva så hör dom inte lilltjejens arga argumentationer mot att sova de dagar hon är övertrött :P
Fast då har ju vi sänkt taket och tokisolerat också för att det inte ska höras :)