måndag 20 februari 2012

Jo...

Det blev en sväng på stan, tänk om man vågade vara lite tuff och chansa på vad Olle kommer att ha för storlek nästa vinter. Super mycket rea på vinterkläder nu ju, didriksson-set för 600:- är ju som hittat! Nästa vinter kommer det ju antagligen att krävas lite ordentligare kläder och det vore ju roligare att betala 600 än 1200 kan jag tycka. Jag stod och klämde och kände på strl 90 och strl 100. 90 känns egentligen ganska rimligt eftersom Olle inte är så lång, och troligtvis kommer han ju vägga mer på längden än på bredden kommande år (hoppas jag!) 100 kändes jättestort, men ändå vågade jag inte. Å andra sidan skulle man säkert kunna få 600 för settet ändå till hösten, det tåls att tänka på.

Köpte mej en detox-kur oxå. En 20-dagars så om 20 dagar kommer min kropp att vara renare än någonsin och hela jag kommer att lysa av energi och välmående ;)

Inga kommentarer: