tisdag 28 februari 2012

Well well well...

Pumpen var inställd idag. "Då går jag på combaten istället kl 19" tänkte jag... Åkte till Gittan för att fördriva väntetiden- inte bra! Det slutade med att jag tog en cigg och drack ett glas saft! Sen var alla tankar på combaten som bortblåsta. På vägen hem var jag rysligt nära att stanna och köpa godis, dealen mellan sötsuget och dieten var: Möter vi en röd bil på vägen hem köper vi godis. Inte en jävla bil mötte vi heller!! Sötsuget gav med sej och dieten vann... Alltid något!
Nu har jag tagit en låååång dusch, oljat in hela kroppen och ska måla nalgarna såfort nagelbandskrämen torkat in. Ego-boost! En välbehövlig sådan vill jag lova! :)
Känner en obehaglig feberkänsla i kroppen, men den har jag verkligen inte tid med så den får trängas undan tillsammans med sötsuget...

Over.

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag tog också en långdusch igår med inpackning och hela köret. Kände mig lite egoistisk när jag fixade "barnvakt" för den sakens skull men fasen vad skönt och efterlängtat det var! Man mår så mycket bättre efter något sånt. Även "afterwork" kan vara nyttigt för mammor ibland. Vad sägs om afterwork den 16e?

Kajsa sa...

Nej... Inte den 16! Tror att det var då Daniel skulle ut med jobbet och jag tror inte han är så sugen på att ta med Irma. Jag ska kolla med honom, men jag har för mig att han sa nåt om nån fest då.

Kajsa sa...

Och var tog min förra kommentar vägen. Den var nåt i stil med:

Cigg?! Hmm...