fredag 3 februari 2012

Varning för skryt!

Ah, känsliga "översvenska" läsare bör sluta läsa nu för här blir det skryt på hög nivå nu!
Olle har varit med Faster Nettan idag och ska sova där tills imorgon. Han har varit med henne förr men han har aldrig sovit över där. Dom har haft en kanondag/kväll och när nattningen kom så gav faster vällingen och la ner honom i sängen. Gick ut och lyssnade på hans tjatter då han låg och surrade en stund. Sen blev det tyst och hon tittade in och hittade en sovande Olle i sängen... Åååååååååååååååh, vad duktig han är!
Nu kanske ni tycker att vi lämnat bort Olle onödigt mycket eftersom han sov hos farmor tidigare i veckan. Och ja, egentligen tycker jag oxå det, men Faster har surrat ett tag om att hon ville att Olle skulle sova över så då fick han det helt enkelt. Men med handen på hjärtat hade jag helst haft honom hemma eftersom Christopher är sjuk och tillbringat kvällen snarkandes i soffan och jag känner att jag egentligen inte "fått ut något" av att vara barnfri. Men har man en eftertraktad son får man inte vara ego ;) Olle kommer hem tidigt imorgonbitti efterson Nettan ska jobba och då ska vi ta en heldag med massa massa mys! Vi får väl se vad vi hittar på. På söndag ska jag och Olle på "Dop-fest" för alla som döpts i njutångers församling under året, ska bli lite mysigt...

Ska snart ta och krypa i säng och passa på att få massvis med sömn i natt :)

Inga kommentarer: