tisdag 21 februari 2012

Jag gjorde det!

Idag efter pumpen råkade jag kläcka ur mej att jag minsann skulle försöka mej på ett dubbelpass med combat 15 minuter senare. Jag tog en prilla och laddade om, gick på toa (detox) och plötsligt var passet igång (5 minuter senare). När jag insåg det så tänkte jag att "Eh, jag skiter i det" men då stod Kajsa snällt vid min sida och sa att jag visst kunde hoppa in för dom hade precis startat. Well, då är man ju inte sämre än att man hoppar in. JÄVLAR vad trött jag är, men jag gjorde det! Och jag pallade faktiskt så gott som hela passet, sista låten blev tung- MEN jag gav INTE upp!! :D
Nu sitter jag i soffan och kan knappt röra mej, och jag kan nog säga att nästa vecka blir det ett enkelpass... Shit, förr i tiden (på stenåldern) när jag tränade så var dubbelpass ingen match. Men det var många år, filmkvällar och kilon sen ;)

Nu sitter jag och häller i mej dagens två sista dl detox och dumglor på tv. Men sängen lockar och så fort jag fått tillbaka känseln i benen ska jag gå och krypa ner...

Inga kommentarer: