söndag 12 februari 2012

Men nu vill jag ha hem Lillis!

Åååååååååååå.... Fredag-söndag är en evighet utan Olle. Det riktigt kryper i kroppen på mej! Nu vill jag ha honom här med oss!
Gårdages fest var väldigt trevlig, men många hade med sia småttigar och då sakades Olle mej verkligen. Hur i hela friden ska det gå i Turkiet?! Va? Där kommer det ju springa omkring massa småttingar vid polen, i restaurangen ja, överallt! Shit, jag börjar få kalla fötter tror jag :/ 8 dagar är väldigt länge... Jag betvivlar INTE att Olle kommer ha hur skoj som helst här hemma med farmor, men JAG då? Hur ska jag stå ut? Shit, jag som var så cool inför resan när vi bokade den. Nu är det fortfarande flera månader kvar och jag saknar Olle redan!

1 kommentar:

madde goes turkie sa...

ett par dar med mej i turkland och du har glömt av saknaden av olle.... du kommer att ha fullt upp med mej!!! jag tänker i alla fall bete mej som en minderårig!!!!! ;P slurp.