fredag 24 februari 2012

Fredagsnöje :)

Lämplig sysselsättning när man är uttråkad en fredag. "fylla-i" meningar är sköna att göra :) Stal den här från Fia:

Tre...
… saker som som är tråkigt att göra:
Städa! Handla mat och vänta!
… saker som jag är rädd för: Att något hemskt ska hända mina nära och kära. Höjder och fula gubbar!
… saker som jag är stolt över:  Olle! Att jag klarar av att leva vidare trots all sorg jag bär på. Att jag faktiskt är på väg nedåt i vikt.
… saker som jag vill lära mig: Bugga! Slappna av och njuta av lugnet när det infinner sej.
… saker jag ofta gör när jag är hemma: Sjunger högt och falskt, busar och lagar mat.
… plagg som jag aldrig skulle ta på mig: Som jag sagt tidigare vågar jag inte säga aldrig om nåt...
… favoritleksaker: datorn, bilen och ljus.
… saker som får mig att må bra: tid med familjen, sällskap och träning(!)
… favoritplatser: Hemma, Töllsjö och vid havet!
… matvaror som jag ofta äter: pasta, ost och grädde :)
… mål jag har: En fast skräddarsydd lärartjänst. Ett hus att bo resten av livet i och att hålla min familj frisk och välmående.
… starka egenkaper hos mig själv: Envis (på gott och ont) Social och lättsam.
… talanger jag har: Ajajaj, det var lite knivig. Jag har nog ingen talang direkt, jag är halvbra på det mesta ;)
… saker som jag inte kan särskilt bra: Städa, sånt som man bör kunna om bilar och behärska mej!
… saker som är väldigt viktiga för mig: Min familj såklart! Mina vänner! och Facebook :P
… materiella önskningar: Ett hus i enskildhet, en systemkamera och en hissäng :)
… djupa önskningar: Vad ska man skriva här för att inte låta som en frökensverigekandidat då?
Eh, vaffan, fred på jorden!
… bloggar som jag läser flitigt: Många och jag är städigt på jakt efter nya ;)

Så, då hade man slagit ihjäl några minuter... Nu tänker jag gå i säng :D

Inga kommentarer: