lördag 11 februari 2012

Så ja!

Sovmorgon?
Näe, Christopher sågar, skruvar och dunkar på övervåningen så någon sovmorgon var inte aktuell... Sitter här och försöker vakna till, klockan är iof över 8, men eftersom Olle är hos farmor hade min kropp ställt in sej på att sova länge så den är ganska seg. Olle är hos farmor och ska stanna där hela helgen! :o Vi ska som ni vet slita på övervåningen, men nu har det även dykt upp en 60-års fest ikväll :/ Kul men fest, men något säger mej att vi måste slita dubbelt så hårt idag eftersom vi kanske är trötta imorgon.
Olle är verkligen i sitt charmesse nu och jag hatar att han inte är hemma och charmar mej... Han har varit borta mycket nu på slutet, men efter den här helgen tänker jag ha honom hemma ända tills vi åker i Maj ;) Han är ju sååååå söt!!!

Mellon ikväll lär man ju missa, och lika bra är det, syrran har lagt ut en varning för Sonja Aldéns låt. Sonja har ju en sjuk inverkan på mej. vi hade en låt av henne på mammas begravning och vi hade en låt av henne på Olles dop. Kvällen låt heter "I din himmel" så jag kan ju bara tänka mej hur många tårar som lär falla när jag hör den. Det känns som att hon lånar min hjärna och mina tankar när hon skriver sina texter. Det ska hon ge tusan i, kanske måste ta mej ett snack med henne :P

Inga kommentarer: