onsdag 1 februari 2012

Det har börjat!

Minns ni när man var liten och lixom visste att hos vissa personer får man göra vissa saker? Hos Moster får man hoppa i sängen, hos mormor och morfar får man äta framför tv'n osv. Olle har tydligen redan fattat den grejen. Han har ju varit hos farmor hela dagen och det har såklart gått fint som vanligt. Där sitter ingen grind vid trappen men han är ändå inte intresserad av den, TILLS "plastfarfar" Matthias kommer hem! Matthias hann bara komma innanför dörren efter jobbet så rusade Olle till trappan och gjorde sej redo för klättring! Matthias har nämligen inget emot att springa upp och ner i trappan 150 000 000 000 gånger, något Olle förstått och uppskattar ;)

Jag har nu städat och slappat i soffan och klockan är bara 19! Gudars vad mycket tid man får när man är ensam... Men nu räcker det! Nu har jag tråkigt. Jag har vääääldigt ont i nacken så jag tror jag ska ta mej en lång varm dusch och smeta in nacken med linnex innan jag slänger omkull mej på soffan på heltid för resterande kväll.

Vad jag gör om 4 månader? Då ligger jag på playan i Bodrum med en drink i handen ;) Japp, jag tänker faktiskt börja tjata om det redan nu :P

Inga kommentarer: