onsdag 29 februari 2012

PANG!

Sötsuget gick bra att förtränga, febern var tydligen envisare. Åkte till jobbet imorse, galet trött men det är ju inget ovanligt. Första rasten började jag känna mej snurrig och konstig. När lunchen kom var jag helt väck, la mej på soffan med en filt och tvärslocknade! Vaknade och frös så jag skakade... Blev erbjuden att åka hem men stannade, eftersom jag är ensam med Olle så är det lika lite vila hemma som på jobbet. När jag äntligen slutade åkte och hämtade Lillis hos farmor och på vägen hem svettades så att jag var dyngsur när jag kom hem! Nu sitter jag som ett ufo i soffan och tittar på Olle när han klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar en boll, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen...Klättrar upp för soffan, upp på armstödet, kastar bollen, klättrar ner från armstödet, ner från soffan och hämtar bollen... Ni fattar...

Har sällan längtat så mycket efter Christopher som jag gör nu, jag vill krypa ner i sängen och läsa en bok!

I natt vaknade jag av att jag asgarvade! Jag drömde att vi var i Turkiet och Christopher skulle slå till och fria. Han körde med klassikern "ring i drinken" och när jag väl fattade vad det var frågan om och tittade i ringen så hade han skrivit "Paulina 1/6 2012" i min ring. Och i hans ring stod det "Christopher 1/6 2012"! Det vore såååå typiskt honom att göra det oxå, precis så dålig koll har han. Jag skrattade så jag grät imorse när jag kom på vad jag drömt!

Inga kommentarer: