tisdag 7 februari 2012

Börjar förstå vikthets nu...

 Oj! Vikten har verkligen satt sej på min hjärna nu. Och jag kan nästan förstå hetsbantare. VÄgde mej idag igen (jag vet att man inte ska väga sej varje dag, men jag gjorde det ändå) -0.4! Jäklar vad taggad jag blev, första tanken blev tyvärr "Tjoho, idag ska jag inte äta alls så får vi se vad vågen säger imorgon". Men nej, så vet jag ju att det inte går att göra, dessutom är jag hungrig. Men jag kan förstå lockelsen på ett vis jag inte gjort tidigare. Den här gången ska jag bara lyckas! Innan Turkland ska jag väga 60! Bara motivationen håller. Än så länge är kaloriräknandet inte spec jobbigt, jag behöver inte vara hungrig men jag tänker mej för innan jag stoppar i mej nåt "bara för att". Träningen är fortfarande kul, jag önskar som sagt att jag kunde gå på pass mer utspridda under veckan, men det funkar som det är också...

Dagen är helt oplanerad, funderade på att gå på badhuset men jag vet fan inte om jag törs gå själv med Olle nu. Hala hårda golv som han kan halka på... Vi får se helt enkelt! :)

Inga kommentarer: