söndag 29 april 2012

En dag

Oj, vilken dag vi haft!! Våren är här och energin med den! Alla dumma tråkiga tankar jag satt med häromkvällen är som bortblåsta!
Idag har vi haft saker för oss hela dagen, på ett bra sätt! Det började med att Olle och Christopher kom in och väckte mej vid 8 eftersom Christopher inte stod ut med "tjatet" längre. Olle hade då stått i fönstret sen 6.20 och pekat på TRAKTORN som står här hemma på gårn.
 Kl 9 gick det inte längre så vi klädde på oss och gick ut och tittade på TRAKTOOORN som är huuuur häftig som helst :) Vid 9.30 brassade vi in till borgarparken där vi blev uppmötta av Sandra och Signe. Lekte på där och blev sedan bjudna på lunch i Vik. Efter det åkte vi och storhandlade.
 När vi kom hem igen var det ju inte på tal att gå in eftersom solen verkligen tokvärmde och var sådär fantastisk som bara vårsolen kan vara. Så vi tog en premiärtur på cykeln, Olle stormtrivdes i cykelsitsen och satt och pekade på allt vi cyklade förbi. Vi hamnade hos min moster och hängde lite med henne innan vi cyklade hem igen.
 Hemma igen, då var det dags för middag och efter det gick jag upp och grundmålade väggarna i Olles rum.

Inte en bild har jag att bjuda på heller, men det får ni ta...

Nu har jag poppat popcorn och Christopher verkar packa ihop uppe så han kommer förhoppningsvis snart och slänger ner sej brevid mej i soffan. Kommer nog att somna ovaggat ikväll :)

1 kommentar:

Kajsa sa...

Mäh, skrev en kommentar som jag tror ramlade bort...

Grundmålade Olles rum? Betyder det att du fått ordning på väggarna?