lördag 28 april 2012

Unbra=o-bra!

Okej, såhär är det om 32 dagar (inte för att jag håller räkningen) ska jag ligga på en strand iförd bikini. Visst, jag har tappat mina kilon, men kroppen har lite kvar att jobba med om man säger så. Magen är vad den är, den kan jag inte gömma, det är bara att ta. Men BIKINI då?! Den jag hade förra året fyller jag ju knappast ut nu, inte den jag hade året inna heller, eller året före det. så jag behöver en ny. Men vad i hela friden skulle det kunna vara för någon? Någon trekant funkar inte, axelbandslös vore ett hån mot allt levande som tvungas se på, en "vanlig" skulle behöva så mycket stoppning att havet skulle sugas upp i den när jag tar mej ett dopp! :/ Baddräckt är nog det enda som egentligen skulle fungera, men njae...

Tuttar tuttar tuttar, ska vi prata lite om dom?
Jag har inga tuttar, kanske är det därför jag börjar känna mej aningen tutt-fixerad. Likt en hormonstinn 14-åring med moppemush blir jag till mej av att föreställa mej ett par fina tuttar. Inte sexuellt, utan jag föreställer mej snarare hur det skulle vara om man hade ett par...

Jag får ju numera plats i ett flertal klänningar jag haft hängandes i garderoben flera år och tycker att det vore kul om jag kanske kunde använda dom istället för att köpa nya för pengar jag inte har. Problemet är att på den tiden jag köpte klänningarna var BH inget måste utan jag kunde skrutta runt med mina små, men fasta, gelehallon utan att stoppa in dom i tyg med byglar och kliande spännan.

Så, jag gick på det! Har ni sett dessa nya Unbra´s som cirkulerar överallt. Det är lixom två kupor som man fäster på brösten och knäpper med ett litet spänne i "klyftan". Inga axelband och inget band runt ryggen utan helt bandlösa. Jag köpte en! Jag fick hem den igår. Jag har tillbringat närmare en timme med att försöka fästa den så att tuttarna lyfts upp och sitter där dom ska. Det funkar inte! Så, om ni ens funderar på att köpa en så tycker jag ni ska skänka pengarna till välgörenhet istället! Japp...

Men återigen, jag kan ju inte ligga naken vid polen eller på stranden... Man får väl gå på manuffen och se om dom har någon mirakelbikini kanske...

Nåväl, inga större planer för dagen faktiskt!!! :D En tur till stan blir det iaf nu efter lunch så fort Lillis vaknat, Ha d!

1 kommentar:

AK sa...

Annelie hade köpt en jättefin på manuffen, så fin att jag oxå tänker handla en där! Visserligen var den lite dyr men hon hade fått toppenhjälp och den är sydd för en kvinna, bra kvalitet och den håller nog något längre än HM's 19 krs trosor oxå :)!