måndag 2 april 2012

Men huuuur nära??!

Måndag: Vägning: 60,1 kilo!!!!!! 1 jävla hekto ifrån mål! Om jag hoppar frkosten och inte dricker något på ett par timmar bör jag vara där... Men nu är veckans vägning gjord och fusk är ju fusk. Då ska jag även erkänna att jag haft lite gratis då magen kurkade ur i lördags oxå, en släng av Olles magsjuka eller bakfylla vet jag inte :/ Men nu känner jag mej fit for fight igen så om det nu var magsjka så var den väldigt lindrig, men jag hoppas verkligen att jag inte smittat helgens sällskap.

Helgen har varit fin även om vintern tydligen kommit tillbaka. I fredags satt jag i en soffa med nyfunna vänner och blev servad (verkligen, vilken sjujäkla service!) med drinkar och surrade för att avsluta det hela med att tjata in oss på 30+ :)
Lördagen var jag segare än segast hela dagen och spenderade kvällen med mina kära uppsalabor, jag var en rätt värdelös värdinna men jag tycker ju så mycket om dom och jag hoppas att jag får en ny chans snart :)

Idag står bvc på schema och imorgon ska Olle in och klippa tungbandet! Med tanke på hur det gick med att sätta nålen för 1½ vecka sen så är jag sjukt nervös för det, och narkosen har varit läskig mest hela tiden... Något säger mej att jag måste dricka mycket idag så att jag har tårar så att det räcker imorgon :/

Inga kommentarer: