söndag 29 april 2012

Kalla det vårkänslor

... eller vad du vill, men jag måste skriva ett så där fjantigt kärleksinlägg!
Just nu är både mina killar på topp! Olle är charmigare än någonsin, ungen är söt! Och Christopher vilken man! Han snickrar och klyver ved från morgon till kväll samtidigt som han tar pauser för mej och Olle. Korta men intensiva pauser. Antagligen är det vårens ankomst som bidragit till detta, och jag vill aldrig mer se ett moln på himlen!
Just nu sover dom både två och imorgon jobbar den stora. Jag och Olle ska cykla ner och se om det är öppet på öppna förskolan först, sen ska vi hem och städa- mindre kul, men klart nödvändigt.

Christopher tycker om när det är välstädat, jag tycker det räcker med att det inte är jättestökigt. Men för att göra Christopher glad så ska jag göra mitt bästa för att hålla huset i toppskick så att han inte behöver "oroa sej" för det nu när han har så mycket att göra. Det måste väl ändå vara en god kärleks-gest? Jag tror att det är vad han skulle uppskatta mest av allt just nu :) Bantningen gick ju bra när jag skrev om det på bloggen så nu tänker jag tjata på om städningen ;)

Nä, nu ska jag ta och krypa i säng! Puss och kram ;)

Inga kommentarer: