tisdag 3 april 2012

VÄRLDENS DUKTIGASTE KILLE!!

Ojojojoj OJ, vilken kille vi har! Operationen gick jättebra, sövningen och uppvaket gick jättebra. 5 minuter efter att han vaknat upp och hostat blod var han i full gång och lekte med alla saker som fanns på rummet. Ganska groggy första 5-10 minutrarna men lite bus och en glass senare var han sej själv igen. Inget gnäll och ingen klagan... Det gick nästan lika bra för mamman också, jag tog mitt förnuft till fånga och lät Christopher gå med in i op-salen och jag väntade utanför hela tiden.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Skönt att det gick bra. Han är en liten hjälte din kille. Och så bra att det gick bra för dig också...

Mia sa...

Hurra!! Vilken kille! :)

Vi borde absolut para ihop dom små nån gång framöver. Men förmodligen kommer inte Olle tycka att det är så roligt med en liten plutt som Hannes.

Använde ni hjälm nån gång på Olle eller var det bara på tankestadiet? Vi kommer aldrig iväg för att leta hjälm till Hannes. Någonstans inom mig kanske det inte känns helt nödvändigt. Även fast jag senaste dagarna insett hur snabbt en olycka kan ske. Hannes ramlade ner från sängen. På en tiondels sekund kändes det som. :/