måndag 23 april 2012

På bar gärning

Har ni sett det på sjuan?
Ganska intressant faktiskt att se hur folk reagerar i olika situationer, och så får man sej en funderare själv oxå på hur man skulle reagera.

Ang. Olles rum kan jag meddela att jag faktiskt har torkat upp vattnet, men där är det stopp. Jag vet inte vad i hela friden jag ska göra där uppe... De våder jag faktiskt fått upp dom sitter ju där dom sitter vilket gör det hela lite knivigare. Fan! Kanske man skulle ta in en offert och se vad det skulle gå på att bredspackla väggarna, hur dyrt kan det vara lixom?
Ah, jag ska faktiskt ta och ringa någon firma nu direkt...

Olle sover och vi har fortfarande inga planer för dagen... vi kommer bli tokiga om vi inte får komma ut... Haha, tänk att klockan bara är 10 och man har panik över vad man ska fördriva dagen med, småbarnsmorsans vardag ;)

Inga kommentarer: