måndag 30 april 2012

Grease!

Jag har precis på fullasta allvar KNÄSKURAT hela nedervåningen, övervåningen är ju byggarbetsplats så det är inte aktuellt... Men förstår ni? Jag har sått på knäna, sprayat och torkat varenda centimeter! Sug på den! Jäklar om jag inte får mej en fetkyss när Christopher kommer hem! :)
Nu är det rent och snyggt här och egentligen så är det ju inte sådär superjobbigt att städa, tråkigt men det går ju ganska snabbt när man väl kommer igång. Nu gäller det ju "bara" att hålla efter så behöver det ju inte bli så illa. Så säger jag alltid när det är nystädat, men den här gången ska jag hålla det oxå!

Slog på tv´n nyss och till min stora lycka visas Grease på 4:an nu! Fint väder är det, men Olle sover just nu och jag har städat så jag får faktiskt sitta och mysa med Sandy och Danny :)

Inga kommentarer: