torsdag 5 april 2012

Stjärttorsdag!

Gah! Imorse när klockan ringde ville jag vara 15 år igen, vända mej om och skolka! Så galet trött!! Kom till jobbet sent, dåligt förberedd inför dagens lektioner och med håret åt fel håll! Men det vände, vi hade påskmys mest hela dagen och alla var glada och nöjda :)

Så kom jag hem, trött som f*n igen. Åt middag och slängde omkull mej på soffan. Då kom stor-Olle (farfar) med påskblommor och jag blev glad igen! :)

Åkte med tvångstankar in för ett pump-pass. Sjukt omotiverad, ledaren var sjuk så hon ledde passet från golvet utan att själv lyfta några vikter, istället stod hon brevid och "rättade till" hållningen och puschade. Det var ganska få deltagare på passet och jag vågade mej på att stå längst fram. Stirrade på mej själv i spegeln och skrek av smärta i slutet på varje låt! Efter passet var jag mycket nöjd, och ledaren kom fram och sa att hon tyckte jag jobbat på bra! BIG BOOOST! :)

Inte en påskkärring har det kommit förbi på hela dagen så jag och christopher blev tvugna att äta upp nästan hela bamse-skålen med godis som jag laddat upp med- INTE bra! Att gå i "vikt-mål" är inte bra för diciplinen! Men jag ska unna mej i påsk och köra vidare till veckan...

Imorgon ska Christopher snickra så jag och Olle är ombedda att hålla oss borta så vi får väl se vad vi hittar på. På lördag ska vi åka till Eskilstuna där jag har all släkt på pappas sida. Vi blir bara där en natt så det kommer nog att bli ganska intensivt. Men det ska bli grymt kul! Det var pinsamt länge sen vi var där och det har tillkommit flera nya medlemmar som ska få träffas och knyta band :)

Inga kommentarer: