fredag 20 april 2012

Puh!!

Vet ni vad!?
Idag har Olle varit så gott som feberfri hela dagen! Han hostar och är hes och väldigt snorig, men feberfri! Han äter inte, men antagligen har han ont i halsen så det oroar mej inte just nu. Jag är bara så glad att han inte längre är en levande kamin!

Imorgon är det klädbytardag i enånger, men jag ska sitta i styrelsemöte hela dagen... Det är på gott och ont att engagera sej, men jag ska inte klaga, det ska faktiskt bli kul och det är ett härligt gäng att hänga med :)

Jag hoppas på några timmars sammanhängande sömn inatt så kanske hjärnan börjar fungera igen. Idag skulle vi gå i alfabetisk ordning baklänges när vi skulle välja ordförande till klassrådet och jag var tvungen att kolla alabetslinjen efter ÖÄÅZ! Kunde inte för mitt liv räkna ut vilken bokstav som kommer före Z... Trött?

Aja, idag blir det lösgodis till freagsmyset, det behövs! Trevlig kväll! :)

Inga kommentarer: