måndag 16 april 2012

Vem ska man baheöva * för att få träffa en vettig läkare?

Gah!
Pratade nyss med Hc, åh vad jag önskar att jag kunda ljuga! Hon frågade direkt om han har feber varpå jag såklart svarade att ja, det har han. Och då är det ju såklart "bara" en jäkla förkylning enligt dom. När jag sa att jag vill komma in på barn fick jag rätt i mina farhågor att det måste ske via ett läkarbesök och remiss. så nu ska vi på Hc 10.30 för att ta sänkan och träffa läkaren. Nåde han/hon/läkaren om denne så mycket som yppar något om en öroninflammation!

Nu har Olle däckat i sittpuffen och sover för fullt, han tog snuttisen själv, plockade filten av mej och kröp upp och somnade tvärt helt utan inblandning från mej. Myskorven! Jag då? Jag är för trött för att sova, kroppen är speedad men hjärnan är död... Vi får nog ta en promenad till Hc, för jag får knappast köra bil i mitt tillstånd.

Inga kommentarer: