söndag 22 april 2012

IDIOTJÄVLASATANSFÖRBANNADEHELVETESKUKPITT!!!!

Okej! Jag gör det härmed offentligt, Olle kommer att bli en sån som sovit i mamma och pappas rum tills han flyttar hemifrån! Varför?! För att han ALDRIG kommer att få eget rum! Varför?! För att COVER-IT tapet är ett jävla skämt! TVÅ timmar har jag stått nu med EN våd! EN VÅD!! En våd som för övrigt ligger nersliten på golvet nu! Tillsammans med allt annat ligger den på golvet! Varför allt ligger på golvet? För att jag gick nuts och betedde mej som en rabbiat 14-åring och kastade grejer om kring mej! Även vattenhinken ligger slängd på golvet och några liter vatten ligger just nu och gottar till sej i golvet där uppe- vilket antagligen kommer att resultera i en vattenskada som heter duga och som kommer att ta med sej köket (som ligger under) i fördärvet! Japp!
Faktum är att jag KAN tapetsera, men det här är inte tapeter, det här är jävulens påfund!!!!!

Arg som en miljon bin kom jag ner och finner att Olle och Christopher dragit, vet inte om dom anade vad som var på gång men när jag ringde och frågade vart dom var så tyckte Christopher att jag var fjantig som var så arg över Cover-fucking-up "Du har ju inget tålamod..." Där slutade jag lyssna och la på luren. Efter över 5 år har han fortfarande inte lärt sej vad han ska resp. INTE ska säga när jag är arg!

Nu sitter jag här i soffan, ensam och arg! Jag veeeeeeet att jag måste gå upp och torka vatten och ta reda på skiten.... Men jag vill inte!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Förlåt, men HAHAHAHAHAHAHA! Jag känner igen mig precis... Just den där rabbiata 14-åringen. Hon har slängt ut en dammsugare för trappen hemma hon mamma och pappa en gång för den fastnade i en dörröppning.

Liv sa...

*Klapp på huvudet*

madde sa...

Du är välkommen in i min värld. lika barn leka bäst.

Åsa sa...

Åh Liv... Du vet precis vad man ska säga... Hahaha!