måndag 30 maj 2011

Äntligen!

Nu tittar solen försiktigt fram, det blåser fortfarande men det stormar inte... Ska det äntligen bli fint väder tro?
Det vore ju onekligen trevligt nu när vi ska på semester :)

Idag blir det en vända in till stan för att uträtta några ärenden, sen kommer det en tjej som ska titta på bumbon- egentligen känner jag att jag inte vill sälja den eftersom jag antagligen kommer vilja ha en till ev. syskon... Men får jag 300 för den så får det bli av, "många bäckar små leder till en stor å" och jag vill ju helst ha en hel flod med pengar med till Ullared ;)

Igår var det morsdag och trots att Olle tjatat hela veckan hade Christopher inte hjälp honom att fixa någon morsdagspresent! Men de åkte iväg en sväng och klirrade det under dagen: En nytvättad och fulltankad bil uppskattas alltid :) Sen fick jag en slant som var öronmärkt till MEJ att handla för på fredag oxå :)

Jag var även "till mamma" med en bukett liljekonvaljer. Jag snattade dom på ett ställe där mamma och jag brukade åka och plocka, det blev ingen jättebukett men de doftade ljuvligt!

Inga kommentarer: