måndag 23 maj 2011

Bajsar Kissie?

Snubblade in på Kissies blogg nyss, och det var faktiskt länge sen nu... Och då slog mej tanken Bajsar hon?
Den lilla rumpan kan väl knappast åstakomma en bajskorv? Den kroppen an väl inte göra det?
Sen undrar jag vad hennes föräldrar håller hus, visst hon är "vuxen" men nog måste det väl finnas någon som kan ta henne i örat och ruska om henne?
Klart att hon gör allt för att provocera, men när midjan är som min överarm måste väl någon rycka in? Och den läkarn som opererat in dom ballongerna! Jag hoppas att han/hon inte opererar längre... Hennes pyttelilla rygg måste ju vara på bristningsgränsen av att hålla upp de där "sakerna"...

Nåväl. Igårkväll splittade jag och Christopher en pizza medan va tittade på storebror, det fixade inte min mage efter dieten... kanske är det därför just bajs blev huvudämnet för detta inlägg... Nu ska jag göra klart dopinbjudningarna och få iväg dom, Hej!

Inga kommentarer: