lördag 14 maj 2011

Bloggstrul...

Ett inlägg jag skrev häromdagen är spårlöst försvunnet :O Det var ett filmklipp när Olle glider i gåstolen, lägger väl ut det igen då få se om det får stanna :/

Olle äter mer och mer nu, havregröt, potatispure och banangröt, och allt verkar vara fantastiskt smarrigt! Skönt, tror jag ska prova broccoli någon dag oxå för att se om grönsaker går ner lika bra... Men han verkar ju vara en allätare så det ska väl gå ner det oxå :)

Häromdagen var jag och fick ansiktsbehandling, en tudelad upplevelse. Skönt som tusan stundvis (tom. noppningen av brynen), men som den uppstressade person jag tydligen blivit hade jag väldigt svårt att slappna av- låg och spände mej hela tiden. Sen är det det där med kontrollbehovet, förtäckta ögon och en främmande människa som smyger omkring runt en är obehagligt. Så fort jag inte hade hennes händer i ansiktet blev jag nervös och började fundera på vad hon sysslade med, vart hon var och vad som skulle ske härnäst. När hon lagt på ansiktsmasken och den skulle få "verka" låg jag och funderade på vad hon sysslade med och plötsligt hörde jag en toalett spola. Eftersom vi var ensamma så visste jag plötsligt allt för väl vad hon sysslade med och även om hon tvättade händerna (det hörde jag oxå) så kändes det inte helt bekvämt med den avslutande massagen... Hon gjorde en hudanalys oxå och tydligen har jag väldigt fin hy, när hon sa det ångrade jag direkt att jag inte tog ryggmassagen istället- då hade jag nog slappnat av mer. Men det får bli nästa gång- nästa liv.

Nu tror jag att jag ska ta med mej Olle och åka in till stan en sväng, sen blir det alas då Christophers syskonbarn fyller år :)

Inga kommentarer: