tisdag 24 maj 2011

Storm!

Satan i gatan vad det blåser ute!!! Det yr prylar... Blir ingen promenad för oss idag.
Jag har för övrig fortsatt att gå ner i vikt fast jag börjat med kolhydrater igen, bra där! Nu väger jag mindre än jag gjorde innan jag blev med barn, ja, lika som jag vägde när jag träffade Christopher faktiskt för 4½ år sen. Men jag klagar inte ;) Saken är den att vikten är jag nöjd med nu, skäms inte för att säga den ens när folk frågar, det är lixom den omtalade bäbissäcken som stör mej. När jag får pengar ska jag minsann köpa mej ett gymkort, känner mej taggad nu! Men pengar är ju inget man har i överflöd nu för tiden, uch! Denna månad kommer jag att gå +-0 (ev. tom. -) efter att räkningarna är betalda. Fick en fet mobilräkning detta kvartal, Csn vill ha ett par tusenlappar, banken vill ha pengar för huslånet och vipps så är det slut! Ska bli trevligt att be Christopher om fickpengar/veckopeng som en jäkla tonåring... Dessutom har jag, syrran och moster Gittan planerat in en kryssning i juni- kanske får försöka flirta till mej den i morsdagspresent av "Olle"...

Nu väntar vi på svärmor/farmor och sen bär det av till badhuset igen! Det har blivit vår tisdagsaktivitet :)

Inga kommentarer: