fredag 27 maj 2011

Modell för en dag...

Ja, idag var vi på stadt jag och Olle, jag blev sminkad och sen blev det fotografering... En del bilder blev faktiskt riktigt bra :O Men Olle var inte riktigt på humör och fotografen var inge vidare på att få hans uppmärsamhet så våra gemensamma bilder blev lite röriga :)
Dock var jag för snål för att köpa någon bild, singelbild på mej kostade 550:- och en bild med både mej och Olle skulle kosta 900:- Då lägger jag hellre till pengar och går till en riktig barnfotograf faktiskt. Önskar verkligen att jag hade en systemkamera, då kunde vi ta lite fina bilder själva...
Ikväll tog jag och Olle en tupplur på 2½ timmar, vaknade 19.30. Ändå är jag så trött att ögonen går i kors nu och Olle sover sedan en timme tillbaka... Blir nog sängen för mej nu, Trevlig fredag på er!

1 kommentar:

Åsa sa...

Johan är rätt duktig med kameran. Jag kan be honom ta med sig den när han kommer ner om några veckor så kan vi försöka få till lite fina bilder av er?