måndag 16 maj 2011

Kläder

Gah!
Har precis gått igenom alla urväxta kläder efter Olle, den killen har mer kläder än mej och Christopher tillsammans!
Frågan är ju vad man ska göra med dom... Sälja vore ju smidigast eftersom han behöver nya och det är fan inte gratis med barnkläder, men orka!
Hatar mej själv för att jag inte tog mej i kragen och skickade iväg dom på klädbytardagen härom veckan!
Lars och Jessica fick en flicka så jag misstäner att dom inte är så sugen på starwars-bodysar, Anna och Lars (en annan Lars!) sa få en pojk, men hon har ju förtusan haft en barnklädesbutik så hon har nog redan så att deträcker och blir över... Någon av er "hemliga" läsare som behöver kläder till era små? Eller ohemliga oxå för den delen ;)
Det vore ju väldigt tråkigt om dom blev liggandes här bara, jag har plockat ur go´bitarna som jag vill ha kvar till ett ev. syskon men det är ju ändå väldigt många och fina plagg som går till spillo...
Kanske man skulle boka ett bord på någon loppis? Loppis är kul... men känner jag mej själv då kommer jag att ränna runt och handla bland alla andra bord så jag går därifrån fattigare än jag kom ;)

Hör er för vettja! :)

1 kommentar:

Elin sa...

Har en hel drös med tjejkläder jag också och massvis av neutrala kläder i storlekarna 56-80 men jag har inte orkat kolla igenom allt och sälja nåt. Allting står i förrådet, skitsöta uggs som är helt oanvända har jag också :P

Otroligt vad mycket kläder det blir, och vilken plats det tar även fast plaggen är så små...
Ska väl försöka ta tag i det nån gång, i framtiden :)