tisdag 31 maj 2011

Knugens bravader!

Ers majestät konugen är i blåsväder (som att någon kan ha missat det) och jag känner ett behov av att ventilera... Varför vet jag inte, tristess antar jag...
Egentligen bryr jag mej verkligen inte. Det känns som att han och hans familj "bara" är en tradition här i Sverige, för de har ju inget att göra med hur landet styrs direkt... Om Han nu varit på strippklubb, är det så hemskt isåfall? Har inte de flesta det? Jag har det! Eller nja, en strippbar var det väl snarare, i Bulgarien när jag var 19. Och när vi var i Thailand förra året var vi och såg en "Pingpong-show" och det ar underhållande och inte ett dugg sexigt... Om det är våra skattepengar som gått åt till dessa nöjen skiter jag oxå i, jag tycker att hela systemet med att vi skattebetalare "försörjer" kungafamiljen är fel. Dom får massa pengar från "oss", och det är fel! Men när de ändå har pengarna så bryr jag mej inte om vad de gör med dem!

Vore jag Kungen så skulle jag erkänna, varesig det är sant eller ej! Det skulle ju helt klart göra honom mindre tråkig ;)

Eh, skitinlägg... Jag är trött!

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag ser då hellre att kungen går på strippklubb för "mina" pengar än att Silvia köper en ny tråkig hatt eller nått. Mer sprit och fest till kungafamiljen! Då skulle jag gladeligen betala till dom om de levererade lite nakenbilder och andra skandaler ibland :)

doino sa...

Lina(hör mullret i tonen). Lina. Har du varit och sett en ping-pong show utan att berätta!!! I AM DISAPPOINTED!!!

Paulina sa...

Jo, det har jag... har varit på TVÅ!! Du får detaljer när vi hörs ;)