fredag 6 maj 2011

Slippa undan...

Idag har jag kämpat på jäkligt bra, men att slippa undan... Urk, jag har sån ångest inför att städa, detär verkligen det tråkigaste jag vet- Och nej, jag njuter inte ens när det är klart!
Imorse började jag iaf med att slå igång blendern utan locket när jag skulle göra frukostsmoothien så då var jag ju så illa tvungen att städa köket. Sen tog det stopp! Jag har plockat lite här och där hela dagen men det syns knappt...
Däremot har jag:
Gått på regnpromenad! Läst sjukt många bloggar och lagt mej i väldigt många forumsdiskussioner. Och nu sist så gjorde jag en liten tavla med ramsor som jag ställt vid skötbordet i hopp om att Christopher ska läsa dom vid blöjbyten. Jag tror att sång, rim och ramsor är tipp topp för språkutvecklingen och plågar därför lilla Olle med det om dagarna när vi bara är hemma :)

Nu kommer Christopher snart hem och gnäller över att det inte är fredagsstädat, tydligen måste hemmet vara i toppform när det är fredag... But I don't care! Jag vill bara fredagsmysa med lilla familjen och damråttorna får gärna joina för min del! :) Jag har faktist viktigare saker att göra, nu måste jag passa på att dumglo lite på tv medan Olle sover.

Trevlig helg! Sug och Svälj! :o

Inga kommentarer: