tisdag 17 maj 2011

Med gråten i halsen!

Gah! Planera barndop är ingen lätt match när man plötsligt blivit en lipsill...
Idag har jag bokat kyrka och sånt, nu börjar förberedelserna och eftersom jagär den jag är har jag gått in med hull och hår!
Underbara Liv har lovat att sjunga, men vilken låt? Har suttit på tuben och grinat mej snustorr och försökt välja, nu tror jag att jag bestämt mej...
Sen tänkte jag läsa en liten dikt/vers också så då grinade jag mej igenom ett antal dikter jag hittade på nätet innan jag om på att jag ville sriva något eget- Fulgrin!
Sen ska det göras inbjudningar och eftersom jag skriver som en kratta måste detta ske på datorn vilket ledde till tårade ögon eftersom jag inte får till det som jag vill! Skit, jag kunde ju det här för bara ett par år sen (gymnasiet) men nu kommer jag inte ihåg ett skit!
Nä, nu får det bli en grinpaus, ska laga middag till mej och svärmor så att vi är mätta i magarna när vi drar på badhuset sen :)

Hej!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Lova att du inte börjar gråta nu, men det är faktiskt hela åtta år sedan vi gick ut gymnasiet...

Paulina sa...

Men Åsa, vad lever du i för fantasivärld?! 8 år!!Det skulle ju innebära att vi var typ 27 nu... haha, tokkärring!

doino sa...

Tuben?? är inte det tunnelbana? Men sånna har ni väl inte i iggesund? Nä, jag blir helförvirrad. måste verkligen ha blivit jättegammal. det var nog 18 år sedan jag gick ut gymnasieskolan.