fredag 6 maj 2011

Så hur är det nu då?

Skit! Jag hatar att känna mej dum... helst inför människor jag anser vara dummare än mej. (Ja, jag erkänner att det finns en del sådana, bla. på familjeliv!)
Satt på forumet igår och hittade en diskussion om saker man skäms över att man trott, ojojoj, vad många saker jag fick lära mej... Insektsnyckel heter tydligen insexnyckel, logiskt när man börjar tänka eftersom jag inte vet vilken inset den skulle vara döpt efter(har faktiskt funderat på det ett par gånger), och om jag inte har helt fel (har inget självförtroende längre) så har ju en insexnyckel 6 kanter? Eller?
Kände för att dela med mej lite jag oxå och skrev att jag länge trott att vi har två olika strupar (eftersom man säger att man satte maten i fel strupe osv) men blivit rättad att det bara är en. Men då blev jag rättad tillbaka, för tydligen har vi två olika strupar?! Har vi alltså två rör ner i halsen? *korkad*

Nåväl, Olle ligger ute i spöregnet och sover, och jag måste verkligen städa!

Inga kommentarer: