måndag 30 maj 2011

Skumma tankar...

Jag är nog bra knäpp... Just nu känner jag mej riktigt fattig, antagligen är det därför jag känner som jag gör.
Jag känner mej lixom lite extra fattig nu när jag ska sälja bumbon, egentligen är det ju skitsmart. Med tanke på att det kommer dröja flera år innan det ev. blir aktuellt med en bebis igen så är det ju superdumt att behålla den och ha den stående och ta plats. Men jag känner mej fattig och lite snål av att sälja begegnat... När jag handlar begagnat känner jag mej smart och jag är inte sen med att berätta hur billigt jag kommer undan när jag fyndar... Men att sälja känns snålt på nåt vis. Det är en tanke jag precis kommit på, och jag har absolut inga fördommar gentemot de jag handlat av förr. Det är ju som sagt dumt att ha saker som inte används stående. Antar att min hjärna spelar mej ett spratt. :/ Jag behöver nog komma ut lite mer ;)

Inga kommentarer: