onsdag 18 maj 2011

Puh!

HIttade ett bildredigeringsprogram på nätet som påminde om photoshop (bortsett från priset) och det fixade jag faktiskt att använda så nu är injudningarna färdiga, ska bara få godkännande av Christopher... Vi ska bara bjuda de närmaste och ändå är det 55 inbjudningar! :O

Nu sover kisen och jag, ja jag sitter här och umar istället för att exempelvis städa(!?) Har ren tvätt som behöver vikas (ja, samma som jag örsat om tidigare) som ligger i en jättehög i sovrummet, viks den inte idag är det nog lika bra att tvätta om den!

Jag känner att mitt liv är rätt trist just nu... Christopher är borta om kvällarna och håller på med båten, och plånboken gapar tomt så jag och Olle är hemma hela dagarna och gör ingenting! Jag känner ett behov av sysselsättning, på egen hand. Funderar faktiskt tom. på att köpa mej ett gymkort! Vore skönt att få komma iväg på kvällen och köra ett pass i min ensamhet, när jag får pengar igen kanske jag slår till!

Bantningen har jag mer eller mindre gett upp, eller bantningen är väl fel att säga, LCHF-dieten. Jag har gått ner till inskrivningsvikten nu och den är jag rätt nöjd med, det är "bäbissäcken" som stör mej nu och den går nog inte att banta bort! Träning är nog enda alternativet- om man inte vill lägga sej under kniven och jag känner att min mage blivit skuren i så det räcker för några år... (Resten av livet!)

Då.

1 kommentar:

Elin sa...

Den kommer nog att försvinna av sig själv. Tyckte att min mage var lixom degig förut och rätt vad det var så var den borta och nu är den betydligt plattare än vad den var förut även innan Indra kom (då minsann hade jag mycket fina volanger ;P)