måndag 26 december 2011

Daaaaaaaagmaaaaaaaaaaaaar!

Förgrymmade storm!!!
Inatt har jag knappt sovit alls! Jag har på fullaste allvar legat och varit rädd att huset ska blåsa bort! Olle däremot sov som en prins och vaknade 6.30 pigg som en mört! Jag masade mej upp och började titta ut på förödelsen, våra utemöbler ligger i småbitar och allt annat som fanns på altanen ligger huller om buller! Drog en filt över huvudet och förnekade allt. Vid 8.30 började Olle äntligen gnugga ögonen och jag såg min chans att få vila. Men då har Klasse minsann både skitit och pissat i Olles säng! Den katten åkte ut med buller och bång och jag hoppas att han blåser bort!! Så nu har jag iställer för vilat skurat madrass och slängt alla sängkläder i tvättmaskinen. Stackars Christopher som körde fyllskallar hela natten ligger utslagen och sover i vår säng i stanken av Klasseskit...
Nu ligger Olle i vagnen och sussar och jag är för arg för att vila. Idag blir jag farlig!
(Reflektion? Nä, inte idag!)

Inga kommentarer: