tisdag 20 december 2011

Sömn sömn sömn sömn...

Jag kan inte riktigt släppa Olles sömn. Nu har han precis somnat för natten, 15 minuter tidigare än vanligt. Inte speciellt gnällig innan nattningen heller. Han brukar sova runt 3 timmar om dagen men idag har han bara sovit 1½... Kan det bero på sovmorgonen? Kan 1½ timme extra på morgonen göra att han fixar resten av dagen med endast 1½ timmes sömn... Iof 1½ extra på morgonen och 1½ lur på dagen gör ju 3 på ett dygn. Hmm, men kan det slå över så fort eller är det en engångsgrej? Jag vet inte vad jag känner för det, skönt med sovmorgon såklart, men jag tänker inte sticka under stolen med att det är skönt när han sover på dagen också :/ När ska jag hinna göra mina saker? :o Woh! Eh, det återstår väl att se helt enkelt.
Christopher jobbar över och jag tror jag ska slå på en film. Igår såg vi på Jägarna 2, bra film! Ganska förutsägbar, men så är det väl med svensk film. Bra skådisar! Slutet var ganska uppenbart och "klassiskt"... Men bra. Nu blir det Irene Huss- Den som vakar i mörkret.

1 kommentar:

Elin sa...

Indra vände tvärt, från den ena dagen till den andra helt plötsligt sov hon bara en gång om dagen. Blev en tväromställning men det funkar det också :)