onsdag 28 december 2011

Gah!


Nu är det ganska precis två år sedan jag klippte av mej håret, och jag är såååååå sugen på att göra det igen! Men det är ju så jobbigt att hålla efter, och jobbigt när det ska växa ut. För jag känner ju mej själv så pass att jag vet att jag skulle låta det växa ut ganska snart och inbilla mej att jag vill ha långt igen. Men jag vill!!! Jag vill ha en frisyyyyyyyyr! Jag vill känna mej stylad! Färgade håret igår, rött skulle det bli, det blev det inte...

Om jag tänker lite såhär:
Är jag sjukt ute då? Frissorna?

Fast med mitt självfall är kanske det är mer troligt:
                                                            
                                                      Eller ska man gå halva vägen bara?

Nåt måste hända! Har ringt runt till några salonger nu men tydligen är det ingen som har tid att ta sej an min kaluffs precis just nu/nyss!

Inga kommentarer: